Fontanars acull l’última prova de la II Challenge de ciclisme femení

Fontanars dels Alforins acollirà l’última prova de la II Challenge de ciclisme femení. La localitat de la Vall d’Albaida serà, el proper 6 d’agost de 2024, l’escenari de la darrera cursa dels campionats autonòmics de ciclisme femení amb el Trofeu Ciclisme Femení Fontanars dels Alforins.

La competició s’iniciarà a les 17:30 hores amb la disputa de la prova reina de les categories elit, sub-23 i juvenils on les participants hauran de fer cinc voltes a un circuit de poc més de 12 quilòmetres sobre el terme de la localitat. A les 19:30 hores tindrà lloc la segona i última cursa a les categories de cadets i veteranes. En total, s’espera més d’un centenar de ciclistes vingudes de la Comunitat Valenciana, Múrcia, Madrid, Castella-la Manxa i Andalusia.

La ciclista Maryoly Insulsa, de la Universitat Politècnica de València, serà la que defense el lideratge davant de grans professionals com la recent campiona de la Copa d’Espanya Susana Pérez o Marta Romeu, de l’equip Caja Laboral. Entre la participació comarcal destaca la presència de les ontinyentines Carla Sanchis i Inés Mico, de la UPV.

Aquesta prova compta amb el suport de l’Ajuntament de Fontanars dels Alforins i l’organització del club Mandarina Cycling, a més de la Federació Valenciana de Ciclisme.

Font: Llevant EMT

<br><a href=»» target=»_blank»>Descarrega PDF</a>

 

Compartir:

Facebook
X / Twitter
LinkedIn
WhatsApp