Cada vegada que vols gestionar un tràmit amb l’Ajuntament, Diputació, etc. vas presencialment fins allí? T’ajudem a fer les teues gestions en línia i així poder canviar de titular un rebut de l’aigua, sol·licitar un val, o presentar-te a un procés selectiu, entre d’altres, sense moure’t de casa!
L’Administració General de l’Estat s’acosta a Fontanars dels Alforins per a assessorar-te personalment sobre els tràmits més habituals i ajudar-te a relacionar-te electrònicament amb les institucions.
___
Què aprendràs?
Personal especialitzat t’oferirà assistència directa per a:
- Certificat Digital i Cl@ve Permanent: T’ajudem a obtindre’ls per a poder realitzar gestions telemàtiques amb les Administracions Públiques.
- Resolució de dubtes: Assessorament amb els teus tràmits i gestions més habituals.
___
I un plus per a tu!
En la sessió es donarà a conéixer la nova aplicació de la Tresoreria General de la Seguretat Social, l’App Importass (Seguretat Social). Amb ella podràs fer tot açò:
- Vida Laboral: Consulta la teua vida laboral i les bases de cotització a l’instant.
- Tràmits: Gestió d’altes i baixes en el treball autònom o ocupació de la llar.
- Documents: Descàrrega de justificants i informes directament en el teu mòbil.
- Identificació: Si no tens mètodes digitals, t’explicarem com accedir mitjançant una foto i el teu document d’identitat.
___
Detalls de la sessió
- Data: Dimecres, 22 d’abril de 2026.
- Hora: 11:00 h.
- Lloc: Casa de la Cultura, Fontanars dels Alforins.
- Organitza: Delegació del Govern a la Comunitat Valenciana.
- No cal inscripció prèvia. Acudeix directament.
- Recomanació: És convenient portar el telèfon mòbil i el DNI per a poder realitzar les gestions o consultes durant la sessió.
___
Canals de WhatsAapp
Et convidem a seguir els Canals de Whatsapp de l’Ajuntament i ser el primer/a en assabentar-te d’esdeveniments com aquest! Tenim dos canals, un per a la informació general del poble i l’altre per avisar d’objectes perduts. Dona’t d’alta al que preferisques clicant ací.
___








