Es va acostant l’estiu i, amb ell, una de les cites més esperades per tots els veïns i veïnes. L’Ajuntament de Fontanars dels Alforins es complau a anunciar que el pròxim dissabte 20 de juny de 2026 s’iniciarà oficialment la temporada de bany amb l’obertura de la Piscina Municipal.
Enguany, a més de gaudir d’unes instal·lacions a punt per a combatre la calor, tindrem una important novetat que farà que l’entrada al recinte siga molt més còmoda, moderna i accessible per a tothom. Atents/es a les xarxes i web perquè en uns dies vos donarem tota la informació!
A més, en uns dies es publicarà tota la informació detallada sobre els abonaments de temporada, els preus de les entrades individuals i els canals per a la seua adquisició.
Estem treballant en els últims detalls per a oferir-vos el millor servei possible. Prepareu la tovalla i el banyador… ¡L’estiu a Fontanars comença el 20 de juny!
Informació relacionada:
- ABONAMENTS: A partir del dimarts 9 de juny ja podeu passar per l’Ajuntament a pel vostre abonament! Més informació ací: https://fontanarsdelsalforins.es/abonaments-per-a-la-piscina-municipal/
___









